Pravidla pro sběr a využití bodů za realizované nákupy
1. Aplikace Klubu BestDrive
1.1. Aplikaci Klubu BestDrive (dále jen „aplikace“) provozuje společnost ContiTrade Services s. r. o., se sídlem Objízdná 1628, 765 02 Otrokovice, IČ: 411 93 598, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddlílu C, číslo vložky 61380 (dále jen „ContiTrade“).
Aplikace je určena pro komunikaci se zákazníky – členy Klubu BestDrive (dále jen „členové Klubu“), evidenci jejich osobních údajů, údajů o vozidle, historii návštěv v síti poboček BestDrive, sběr bodů za realizované nákupy, prezentaci nejen vlastních, ale i partnerských nabídek akčních nabídek.
Aplikace Klubu BestDrive umožňuje členům Klubu sbírat body za nákup určitých produktů nebo služeb ve vybraných pobočkách sítě BestDrive (zapojených do programu Klub BestDrive, dále jen „Klub BestDrive“). Členové Klubu mohou své nasbírané body (v některých případech spojených s doplatkem) využít k objednání nebo výběru odměn jak je uvedeno v bodě 5.
1.2. Na účast v Klubu BestDrive se vztahují „Pravidla věrnostního programu BestDrive“ platné v době registrace. Vyplněním a podepsáním registračního formuláře (v papírové formě), zúčastněné subjekty tyto „Pravidla věrnostního programu BestDrive“ přijímají.
1.3. Body je možné získat v pobočkách zapojených do tohoto programu. Objednávky a dodání oměn Klubu BestDrive je možné jen v rámci ČR.
2. Sběr bodů
2.1. Při nákupu určitých výrobků nebo služeb v pobočkách zapojených do tohoto programu se na zákaznický účet v aplikaci Klubu BestDrive připíše odpovídající počet bodů. Informace o tom, kolik bodů je možné sbírat za konkrétní výrobky nebo služby, se zveřejňují na www.bestdrive.cz/klub.
2.2. ContiTrade Services s. r. o. si vyhrazuje právo kdykoliv změnit, omezit nebo rozšířit přidělování bodů za nákup zboží nebo služeb, stejně jako jejich počet. Takové změny, omezení nebo rozšíření se oznámí na www.bestdrive.cz/klub.
2.3. ContiTrade Services s. r. o. si vyhrazuje právo nepřidělovat body za nákup výrobků nebo služeb, při kterých se poskytují jiné prodejní slevy nebo snížení, stejně tak i v případech, kdy se výrobky nebo službyn nakupují v kontextu jiné zvláštní propagační nabídky.
2.4. Připsání bodů na příslušný zákaznický účet v aplikaci Klubu BestDrive se uskuteční 1 x měsíčně formou importu prodejních dat z předchozího měsíce.
2.5. ContiTrade Services s. r. o. si vyhrazuje právo připsané body zrušit v případě zrušení transakce nebo stornování už zrealizovaného plnění za nákup zboří nebo služeb na pobočce zapojené v tomto programu, bez ohledu na právní základ tohoto zrušení a nebo stornování, jestliže příslušná transkace představovala základ pro přidělení příslušných bodů, stejně tak v případě chybných záznamů a v případě zneužití přístupu k zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive.
3. Nasbírané body
3.1. Nasbírané body se zaznamenávají v aplikaci pod identifikačním číslem člena Klubu BestDrive (číslo klubové karty). Členové Klubu BestDrive se mohou o aktuálním stavu svého klubového účtu informovat kdykoliv online v aplikaci po zadání přihlašovacích údajů (číslo karty a heslo).
3.2. Námitky proti přesnosti a nebo úplnosti počtu nasbíraných bodů ze strany člena Klubu BestDrive se musí realizovat písemně do 1 (jednoho) měsíce. A to po připsání adekvátního počtu bodů ze strany ContiTrade Services s. r. o. na účet člena Klubu BestDrive v aplikaci Klubu BestDrive, s přiložením příslušných pokladních dokladů za nákup zboží nebo služeb v příslušných pobočkách sítě BestDrive. Tyto námitky je možné vznést na adresu Zákaznického centra: klub@bestdrive.cz. Pokud se v tomto období žádé námitky nevznesou, počet připsaných bodů ze strany ContiTrade Services s. r. o. se bude považovat členem Klubu BestDrive za přijatý.
4. Ukončení platnosti bodů
Body mají dobu platnosti 24 měsíců od datumu kdy vzniklo oprávnění k jejich připsání na účet (datum dokladu, ve kterém jsou uvedeny položky definované pro sběr bodů) jejich platnost končí po 24 měsících od datumu vystavení dokladu, ve kterém jsou uvedeny položky definované pro připsání bodů.
5. Využití nasbíraných bodů
5.1. Získané body se čerpají v pořadí podle datumu a času jejich připsání na účet člena Klub BestDrive v aplikaci Klubu BestDrive. Body, které byly připsány na tento účet jako první, se použijí také jako první k čerpání výhod.
5.2. Body není možné vyměnit za peníze.
5.3. Body je možné využít pouze na získání odměn uvedených v aplikaci Klubu BestDrive (slevové poukazy, reklamní předměty, ...). Každou odměnu je možné získat pouze výměnou za příslušný stanovený počet bodů a nebo výměnou za stanovený počet bodů a stanovenou výšku peněžního doplatku vztahujícícho se k příslušné odměně.
Aktuální nabídka odměn je uvedená v katalogu aplikace Klubu BestDrive a v případě reklamních předmětů je tato nabídka platná jen do vyčerpání zásob.
Využití slevových kupónů na nákup zboží nebo služeb u spolupracujících partnerů v rámci fungování aplikace Klubu BestDrive se řídí podmínkami těchto partnerů. Kupóny je možné využít do datumu platnosti uvedeném na kupónech. Za nevyužité kupóny není možné účastníkovi Klubu BestDrive připsat zpět body na jeho účet v aplikaci Klubu BestDrive.
5.4. Přehled nabízených odměn je uveden v příslušných sekcích aplikace Klubu BestDrive. Přehled nabízených odměn bude obsahovat odměny, počet bodů potřebných na jejich získání (a případné potřebné doplatky) a případné omezení k získání některých odměn. Odměny je možné nabýt jen za podmínek uvedených v přehledu nabízených odměn, v uvedeném časovém rámci a maximálním množství a jen do vyčerpání zásob. Informace o odměnách je možné kdykoliv s okamžitou platností změnit, resp. zrušit..
5.5. Všechny odměny zůstávají do jejich přijetí účastníkem programu Klubu BestDrive majetkem ContiTrade Services s.r.o.
5.6. Člen Klubu BestDrive může začít sbírat, stejně jako využívat nasbírané body na svém účtu v aplikaci Klubu BestDrive až v okamžiku importu dat z jeho prodejních dokladů do této aplikace. Tento import se uskuteční vždy do 10. kalendářního dne v měsíci následujícím po měsíci, kdy byl uskutečněný nákup zboží nebo služeb.
6. Záruka
6.1. V případě, že má dodaná odměna vadu, má člen Klubu BestDrive obecně na výběr mezi opravou závady a nebo výměnou odměny. ContiTrade Services s. r. o. má právo odmítnout členem Klubu BestDrive vybraný druh opravy, pokud je vzhledem k povaze vady nemožná, neúměrná a/nebo pokud jsou náklady ContiTrade Services s. r. o. v porovnání s jiným vhodným způsobem nápravy nepřiměřené.
6.2. Pokud není možné a nebo hospodárné vadu dodané odměny opravit ani odměnu vyměnit, je člen Klubu BestDrive oprávněn transakci zrušit.
6.3. Záruční doba na odměnu pro člena Klubu BestDrive činí 2 roky od datumu dodání odměny.
6.4. ContiTrade Services s. r. o. neposkytuje členům Klubu BestDrive žádné další záruky. Záruky výrobce tím zůstávají nedotknuté.
7. Zneužití přístupu k zákaznickému účtu v aplikaci Klub BestDrive pro využití nasbíraných bodů
7.1. V případě jakéhokoliv druhu zneužití přístupových údajů k zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive je člen Klubu BestDrive povinen tuto skutečnost bezodkladně ohlásit Zákaznickému centru Klubu BestDrive na e-mailové adrese: klub@bestdrive.cz a požádat o zablokování přístupu k zákaznickému účtu aplikaci Klubu BestDrive.
7.2. Členovi Klubu BestDrive budou na jeho zákaznickém účtu v aplikaci Klubu BestDrive připsány/ponechány jen ty body, které se nacházely na tomto účtu v okamžiku nahlášení zneužití přístupových údajů. Pokud člen Klubu BestDrive neprovede nahlášení o zneužití přístupových údajů ke svému účtu a neuskuteční jeho blokaci, nebude moci nadále získávat, resp. využívat nasbírané body.
7.3. V případě, že má člen Kubu BestDrive podezření, že třetí strana zneužívá jeho zákaznický účet Klubu BestDrive na sbírání bodů, musí to bezodkladně oznámit prostřednictvím helpdesku Klubu BestDrive na e-mailové adrese: klub@bestdrive.cz. Člen Klubu BestDrive po tomto oznámení nenese zodpovědnost za případné škody, které by vznikly zneužitím jeho zákaznického účtu v aplikaci Klubu BestDrive po takovémto oznámení.
7.4. V případě ukončení členství v Klubu BestDrive, dojde k automatickému zablokování konkrétního zákaznického účtu v aplikaci Klubu BestDrive včetně nasbíraných bodů a člen Klubu už nebude moci uskutečňovat jakékoliv operace vztahující se k jeho zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive (a to zejména získávání a využívání bodů).
8. Ukončení fungování aplikace Klubu BestDrive a změny „Pravidla pro sběr a využití bodů zarealizované nákupy v síti BestDrive prostřednictvím aplikace Klubu BestDrive.“
8.1. ContiTrade Services s. r. o. si vyhrazuje právo ukončit, nahradit a nebo změnit aplikaci Klubu BestDrive z relevantních a oprávněných důvodů, přičemž tato informace bude uvedená předem v přiměřeném čase na webové stránce www.bestdrive.cz/klub, pobočkách BestDrive (zapojených do věrnostního programu Klub BestDrive), resp. zaslaná i členům Klubu BestDrive prostřednictvím e-mailu nebo SMS (pokud v rámci registrace uvedli svůj e-mailový nebo telefonický kontakt).
8.2. ContiTrade Services s. r. o. si vyhrazuje právo kdykoliv doplnit a nebo změnit tato Pravidla pro sběr a využití bodů ... v rozsahu, v jakém se to ukáže potřebné v zájmu jednoduchého a bezpečného provozu. Informace o aktualizaci Pravidel pro sběr a využití bodů ... včetně nového znění bude uvedená na stránce www.bestdrive.cz/klub. Změněná Pravidla pro sběr a využití bodů ... nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na stránce www.bestdrive.cz/klub. V prípadě jakýchkoliv rozporů, jsou platnými a účinnými Pravidla pro sběr a využití bodů ... uveřejněné na stránce www.bestdrive.cz/klub.